DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

neděle 15. října 2017

Home » » Recenze/review - BELOW - Upon a Pale Horse (2017)

Recenze/review - BELOW - Upon a Pale Horse (2017)


BELOW - Upon a Pale Horse
CD 2017, Metal Blade Records

Potkal jsem démona na černém koni. Usmál se na mě podivným šklebem a zamával kostnatou rukou. Vrátí se, cítím to ve svých starých kostech. Vezme mě s sebou. Poletíme chladnou krajinou, do tváře mě bude šlehat ledový vítr. Těším se, těším se do země nikoho.

Epický doom metal je stylem, který mě provází od mého mládí. Je sice pravdou, že tenkrát jsem ho spíš odmítal, připadal mi pro "staré" a roztahaný a nudný. Postupem času jsem ale pro něj dozrál a dnes mi připadá, že jsme si souzeni. Ne každý den, ale mívám nálady, kdy bych nic jiného neposlouchal. Pokud to máte nastavené podobně jako já, určitě by vám neměli uniknout švédští BELOW. Kapela, která velice umně kombinuje pradávné doom a heavy metalové přísady.



Pokud budeme poslouchat "Upon a Pale Horse" pečlivě, určitě se neubráníme srovnání třeba s takovými CANDLEMASS, BLACK SABBATH, v některých momentech snad i KING DIAMOND a MERCYFUL FATE. Není to zase tolik důležité, inspiraci hledá každý. Zajímavé je spíš to, že BELOW dokázali opět složit album, které se vám doslova dostane pod kůži. Je po okraj narvané chladem, smutkem, temnými fantaziemi, náladou pohřebních hostin i silou dávných časů. Vše plyne pomalu, jako voda v klidné řece. Riffy se převalují, Mr. Zeb běduje nad osudem nás všech a jako celek je deska neskutečně jiskřivá. Už teď se těším, že mě zase Cháron převeze na druhou stranu. Už aby to bylo. Budu cestou poslouchat novou desku "Upon a Pale Horse". Skvělý heavy doom metal!


Asphyx says:

If you listen to the album “Upon a Pale Horse” carefully, you will certainly compare it with bands like CANDELMASS, BLACK SABBATH and at some moments even with KING DIAMOND and MERCYFUL FATE. It is not that important because everyone tries to find inspiration somewhere. But what is important and interesting is, that BELOW again managed to make an album which will literally go right under your skin. It is filled with coldness, sadness, dark fantasies, funeral moods and the power of ancient times. Everything goes slowly, just like water in a quiet river. The riffs roll, Mr. Zeb laments over our destiny and this album is very sparkling. I am already looking forward to be taken to the other side by Cháron. I cannot wait. During the journey I will listen to the new album “Upon a Pale Horse”. An excellent heavy doom metal!

Tracklist:
01. The Plague Within
02. Disappearing into Nothing
03. The Coven
04. Upon a Pale Horse
05. Suffer in Silence
06. Hours of Darkness
07. 1000 Broken Bones
08. We Are All Slaves

band:

Zeb - Vox
Hedman - Bass
Paud - Guitar
Berg - Guitar
Doc - Drums

Share this games :

TWITTER